Klager

Laes venligst klageproceduren, for du indgiver en klage.

Sadan gor du krav pa eller returnerer varer ved hjaelp af Retina

  • Vaelg forst en af mulighederne for, hvorfor du onsker at returnere eller reklamere over de produkter, du har kobt.
  • Udfyld derefter det ordrenummer og den e-mail, du angav, da du bestilte.
  • Vaelg derefter de(n) vare(r), som returneringen gaelder. Hvis du ikke har modtaget hele forsendelsen, skal du vaelge den vare, der mangler.
  • Udfyld derefter alle felter i formularen.
  • Til sidst skal du vaelge, hvordan du vil sende varerne tilbage til os. Hvis det er en fejl fra vores side (forkert pakke, beskadigede varer, ufuldstaendig forsendelse), kan du sende varerne med pakkeservice, og vi betaler portoen.
  • Sa skal du bare klikke pa send-knappen.

Hvis vi har problemer med din Retina-reklamation, kan du kontakte os, sa hjaelper vi dig.

Du kan ogsa indgive en reklamation ved hjaelp af reklamationsformularen HER.

Rådgivning fra eksperter

Rådgivning fra eksperter

Vi er specialister på området, og vi hjælper dig med at vælge de produkter, der passer bedst til dine behov